Elukohajärgsetesse 1.klassidesse võetakse vastu lapsed, kelle on Tallinna Haridusamet meie kooli määranud (põhjalikumalt kooli määramise kohta Tallinna Haridusameti kodulehel). Õpe on eestikeelne, eesti keelt õpetatakse eesti keel teise keelena ainekava järgi.
Veebruari lapsevanemate koosoleku esitlus asub siin.
Mitteelukohajärgne klassi võib kandideerida laps, kes saab 1.oktoobriks 2025.a 7-aastaseks ning kelle elukoht rahvastikuregistri järgi on Tallinna linn. Klassis toimub eesti keel emakeelena õpe. Klassi suurus on 20 õpilast. Klassi võetakse laps koolikatsete põhjal. Kooli katsetele registreerimine on avatud kuni 22.jaanuarini 2025 SIIN.
Koolikatse
Koolikatsete ülesanded on koostatud “Koolieelse lasteasutuse riikliku õppekava” alusel. Koolikatse koosneb kahest osast (esmaste õpioskuste ja üldise koolivalmiduse väljaselgitamine) ja see viiakse läbi kahe 30-minutilise tunnina rühmades.
1.osa: õpilaskandidaadil hinnatakse vestlusoskust (saab aru korraldusest ja toimib vastavalt, saab aru küsimustest (nimi, vanus, sünnipäev, elukoht, perekond, koduloomad, aastaaeg, ilm, hobid ja huvid jms) ja vastab nendele, eristab ja nimetab värve), lugemis- ja kirjutamisoskust (tunneb tähti, tunneb kirjapildis ära lühemad sõnad, hääldab oma kõnes ja etteöeldud sõnade kordamisel häälikuid õigesti, oskab kirjutada lihtsaid sõnu) ja esmast arvutusoskust ning loogilist mõtlemist (tunneb numbreid, mõtestab loendamistegevust ja seoseid arvude reas, liidab ja lahutab kümne piires, järjestab esemeid suuruse (suurem, väiksem) ja asenditunnuste (all, peal, kõrval, vahel, vasakul, paremal) põhjal, tunneb geomeetrilisi kujundeid, rühmitab esemeid ühe-kahe tunnuse alusel ja võrdleb esemete hulki).
2.osa: jälgitakse õpilaskandidaadi sotsiaalseid ja emotsionaalseid harjumusi, koostöövalmidust, tähelepanu, keskendumisvõimet, aktiivsust; hinnatakse lapse korraldustest arusaamist. Hinnatakse, kuidas õpilaskandidaat saab aru lihtsamatest seostest (hulk, põhjus, tagajärg); mõtleb nii kaemuslik-kujundlikult kui ka verbaalselt; lahendab eakohaseid loogikaülesandeid; lahendab ülesandeid, mis nõuavad aja- ja ruumitaju; suudab keskenduda ja sooritada lühimälu ülesandeid; ülesannete lahendamisel näitab heal tasemel arenenud peenmotoorikat; rühmitab esemeid ja nähtusi erinevate tunnuste alusel.
Olulised tähtajad