Mängude vahetunnid
Eesti teadlased viisid läbi uuringu ja selgitasid välja, et iga teine laps kannatab liigse kaalu üle ja see oligi projekti „Liikuma kutsuv kool“ loomise põhjuseks. Juba mitmendat aastat Läänemere gümnaasium osaleb projektis. Sellel aastal projekti raamides viiakse läbi kolmapäeviti teise ja kolmanda vahetunni ajal mänge algklasside õpilastele.
Projekt startis 6.oktoobril 2019 ja kestab 6.maini 2020. Selle eesmärk on kutsuda lapsi vahetundide ajal aktiivselt liikuma ja suhtlema omavahel. Selliste vahetundide organiseerimisest juba võtsid osa üheksandate klasside õpilased, nüüd tegelevad mängude organiseerimisega kümnendate klasside õpilased ja teisel poolaastal organiseerivad mänge kaheksandate ja üheteistkümnendate klasside õpilased. See annab vanemate klasside õpilastele võimalust saada uut vajalikku kogemusr, sest projektist osalejad ise valivad mänge. Tähtis on see, et mäng oleks huvitav nii väikestele, kui ka suurtele. Raske on jälgida distsipliini ja korda mängu ajal, jälgida, et keegi ei saaks kannatada.
Projekti organisaatorid tänavad õpilasi, kes võtsid osa ja leidsid väikeste õpilastega ühist keelt.
Täname algklasside õpilasi aktiivse osavõttu eest.
Danil Žimarjev
9.v klassi õpilane