Mängude vahetunnid

Eesti  teadlased  viisid  läbi  uuringu  ja  selgitasid  välja, et iga  teine  laps  kannatab  liigse  kaalu  üle  ja see oligi  projekti  „Liikuma  kutsuv  kool“ loomise  põhjuseks. Juba  mitmendat  aastat  Läänemere  gümnaasium   osaleb  projektis. Sellel  aastal  projekti  raamides  viiakse  läbi  kolmapäeviti  teise  ja  kolmanda  vahetunni  ajal mänge algklasside  õpilastele.

Projekt  startis  6.oktoobril  2019  ja  kestab  6.maini  2020. Selle  eesmärk  on  kutsuda  lapsi  vahetundide  ajal  aktiivselt  liikuma  ja  suhtlema  omavahel. Selliste  vahetundide  organiseerimisest  juba  võtsid  osa  üheksandate  klasside  õpilased, nüüd  tegelevad  mängude  organiseerimisega  kümnendate  klasside  õpilased  ja  teisel  poolaastal organiseerivad  mänge  kaheksandate  ja  üheteistkümnendate  klasside  õpilased. See annab  vanemate  klasside  õpilastele võimalust  saada  uut  vajalikku  kogemusr, sest projektist  osalejad ise  valivad mänge. Tähtis  on  see, et  mäng  oleks  huvitav  nii  väikestele, kui ka  suurtele. Raske  on  jälgida  distsipliini ja  korda  mängu  ajal, jälgida, et  keegi  ei  saaks  kannatada.

Projekti  organisaatorid  tänavad  õpilasi, kes  võtsid  osa ja  leidsid  väikeste  õpilastega  ühist  keelt.

Täname  algklasside  õpilasi  aktiivse  osavõttu  eest.

Galerii

Danil  Žimarjev

9.v klassi  õpilane

45QGJ6kk4Xk